Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Topvolt s.r.o.

Základné ustanovenia

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim.

Predávajúci:

Spoločnosť Topvolt.sk s.r.o.

IČO 55435530

DIČ 2121983908

Sídlo: Slovenská Nová Ves 169

Zápis o OR: Okresný súd Trnava, oddiel Sro, vložka č. 54081/T

Telefonický kontakt: +421 948 960 813

Email:

Bankové spojenie:

Všeobecná úverová banka, a.s.:

IBAN: SK71 0200 0000 0047 8854 3155

SWIFT (BIC): SUBASKBX   

4788543155 / 000000

Predávajúci (alebo aj dodávateľ) je právnickou osobou, ktorá v rámci svojho predmetu podnikania poskytuje služby dodania a  montáže fotovoltických systémov a doplnkov pre zákazníkov, ktorí si tovar alebo službu záväzne objednali prostredníctvom elektronickej objednávky formou e-mailovej komunikácie.

Kupujúci:

a, Právnická osoba alebo fyzická osoba podnikajúca na základe živnostenského oprávnenia alebo samostatne zárobkovo činná osoba, ktorá si u predávajúceho záväzne objednala tovar alebo službu

b, Spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá nakupuje tovar alebo služby u predávajúceho a pri uzavieraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

 

Tovar: Dielo upravené na základe individuálnych  požiadaviek zákazníka, ktorý je presne špecifikovaný v záväznej elektronickej objednávke zákazníka potvrdenej predávajúcim.

Zmluva: Akákoľvek zmluva resp. dohoda uzavretá medzi predávajúcim a zákazníkom, predmetom   ktorej je záväzok predávajúceho dodať zákazníkovi ním záväzne objednaný a predávajúcim potvrdený tovar  alebo službu a previesť na zákazníka vlastnícke právo k tovaru a záväzok zákazníka tovar resp. službu prevziať a uhradiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu, v súlade s podmienkami uvedenými v týchto VOP.

Objednávka

Spotrebiteľ objednáva výrobky a služby predávajúceho písomnou formou: e-mailom alebo telefonicky.

Údaje uvedené v objednávke budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to iba v deň 1. odoslania objednávky. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou (e-mailom), ale zároveň je spotrebiteľ povinný danú skutočnosť oznámiť predávajúcemu bezodkladne telefonicky. Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci spotrebiteľovi tiež výlučne písomnou formou. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu doložiteľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.

 

Platobné podmienky

Tovar alebo služby vyrobené resp. upravené podľa individuálnych požiadaviek zákazníka sa zákazník zaväzuje uhradiť kúpnu cenu za tovar podľa cenovej ponuky predávajúceho, ktorá zohľadňuje špecifické požiadavky zákazníka.

Zákazník sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu za tovar a služby v lehotách a spôsobom uvedeným v týchto VOP, ak nie je dohodnuté inak.

Zákazník sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu bezhotovostným prevodom alebo vkladom na bankový účet predávajúceho.

Za zaplatenie kúpnej ceny sa považuje deň pripísania platby na účet predávajúceho.

Zákazník berie na vedomie, že predávajúci realizuje fakturačné vzťahy najmä elektronickou formou, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Zákazník zaslaním objednávky potvrdzuje, že súhlasí so zasielaním faktúr na jeho e-mailovú adresu, ktorú uviedol v  objednávke.

Zákazník sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu vo výške 100 % za objednaný tovar alebo službu, do 7 dní od potvrdenia záväznej objednávky predávajúcim, ak sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak. Nezaplatenie kúpnej ceny sa bez ďalšieho považuje za odstúpenie od zmluvy a predávajúci nie je viazaný potvrdenou záväznou objednávkou.

 Predávajúci  si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť kúpnu  cenu tovarov a služieb. V prípade, ak je aktuálna kúpna cena za tovar alebo službu objednanú zákazníkom iná ako v cenovej ponuke v čase objednávky, predávajúci zašle zákazníkovi e-mail s uvedením novej ceny. V prípade, ak zákazník súhlasí s novou cenou za tovar alebo službu, potvrdí e-mailom svoj súhlas s novou cenou. Následne zašle predávajúci zákazníkovi potvrdenie jeho záväznej objednávky s novou cenou, čím dôjde k platnému uzavretiu zmluvy s povinnosťou platby.

Dodacie podmienky

Dodacie lehoty sú pre rôzne druhy produktov rôzne. Termín dodávky alebo odberu tovaru bude vždy oznámený spotrebiteľovi pri overovaní objednávky.

Vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu tovaru od 2 do 10 dní od dátumu objednávky.

Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia.

Predávajúci zabezpečuje dodanie tovaru alebo služby zákazníkovi spôsobom, ktorý zákazník uvedie v elektronickej objednávke.

Záruka a servis

Konkrétne záručné a servisné podmienky sú uvedené v príslušných záručných listoch vybraných produktov, ktoré spotrebiteľ obdrží pri kúpe produktu.

Vo všeobecnosti, pokiaľ v záručných listoch nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov alebo zhora ohraničená dátumom spotreby produktu. Spotrebiteľom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Reklamovať je možné len produkt inštalovaný predávajúcim

Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou osobou než predávajúcim. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.

Všetky reklamácie musí kupujúci ohlásiť písomne na emailovej adrese:  reklamacie@topvolt.sk

Predávajúci nenesie zodpovednosť za škodu na nehnuteľnom ani hnuteľnom majetku spôsobenú produktom.

Predávajúci za žiadnych okolností nenesie zodpovednosť za žiadnu nepriamu škodu spôsobenú vlastnosťami produktu spôsobujúcimi škody.

Predávajúci je zodpovedný za poranenie osoby spôsobené produktom len vtedy, ak možno preukázať, že poranenie bolo spôsobené zámerne alebo hrubou nedbalosťou jedným z predstaviteľov predávajúceho alebo zodpovedného pracovníka predávajúceho.

 

Záverečné ustanovenia

Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje spotrebiteľa. Spotrebiteľ má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.

Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.

Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

V prípade uzatvorenia inej zmluvy s kupujúcim s inými podmienkami, majú podmienky uvedené v zmluve prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami.